
La senyora Florentina i el seu amor Homer s’hauria de titular SERAFINA.
Per què?
Doncs perquè la força amb que apareix l’Elisabet Cananovas i
la llum que entra a l’escenari quan ella l’assalta fan que mereixi el qualificatiu de protagonista
principal.
Té una bona presència escènica, i les expressions de la
cara, la gestualitat, els canvis de to, d’actitud i de posició, i la manera de
lliscar per damunt de l’escenari són... perfectes. Fins que ella no va
aparèixer amb aquell impuls i aquella seguretat, estavem veient una obra ja
clàssica, passada de moda i fins i tot avorrida. No m’ho estava passant bé.
Però gràcies a l’entrada de la Serafina, papissota, espontània, sincera,
innocent i descarada, tot va canviar, i tant jo com la Roser vam quedar
enlluernats per l’energia de la seva actuació. Ens ho vam començar a passar bé
i vam entrar a l’obra gràcies a ella.

El Toni Sevilla fa bé el seu
paper i l’Enric Cambray i la Gemma Martínez completen el repartiment, més en la
línia d’interpretació “actual” tot i que els seus papers no tenen ni de lluny
la importància de la resta.
Al final, a l’hora del
aplaudiments, la pujada del volum i de la intensitat dels crits va demostrar
clarament que la Serafina/Elisabet ens va captivar a tots, per damunt de la
resta. Quines ganes que tenim de tornar a veure’t ben aviat. Benvinguda!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada