dimarts, 19 de maig del 2009

QUARTA PAELLADA A LES COROMINES

El diumenge dia 17 de Maig vam anar a Les Coromines a fer la ja clàssica arrossada. Aquest any és la quarta edició i un cop més em pogut menjar tres paelles, mal m’està dir-ho, boníssimes.
Va fer un dia esplèndit, amb un sol espatarrant però sense massa calor, i els camps estàven més bonics que mai, verdíssims i amb el blat tant alt, que amb el vent feia aquella sensació tant semblant a les ones del mar.
L’Alfred, amb la colaboració de l’Amand va fer una de les seves originals paelles, amb pollastre, múrgoles, mongetes, carxofes... com sempre se’n va sortir amb una nota excel·lent. En Josep era el primer any que la feia i va fer-nos una paella “a banda”. Portava un fumet preparat, uns calamarcets que va tallar petitíssims i que li van donar un gustet extraordinari a l’arròs. Fantàstica. Jo em vaig repetir, amb una paelleta de marisc amb dues llagostes que li van acabar de donar el toc “sofisticat”. Sí, estava bona...
En Pere va dirigir l’operació de muntar la carpa i se’n va sortir, amb la col·laboració de tots, la mar de bé. El vermut, els vins, el cava, els pastissos, els puros... tot impecable. Vam riure molt, com sempre, i cap a les sis de la tarda començàrem a desfilar jo diria que més que satisfets, amb la lliga al sac, cosa que ens va permetre no haver d’estar pendents del partit del Barça.
Un gran dia !!!