dimarts, 17 de març del 2009

CAMES

M'acabo de comprar una Bicicleta de muntanya, una PRO-FLEX (no l'havia sentit mai, però sona bé, oi?). El problema és que l'he de fer servir amb les mateixes cames de sempre. I em cal una mica d'entrenament. Deu fer uns 15 anys me'n vaig comprar una i al principi la vaig fer servir molt. Amb el meu cunyat Amand anàvem pels volts de Valldoreix, fins al puig Madrona, o la Floresta, i com que voltàvem els "trentaipocs", ho fèiem amb un mínim d'esforç. També vaig fer algunes excursions pel Vallès amb en Joan Guasch, que em va posar a prova més d'un cop. Poc a poc ho vam anar deixant, a l'hora que el meu amic Pere s'hi va anar aficionant i de quina manera! Ara ell està en plena forma i jo tot just començo a provar si sóc capaç de fer quatre pedalades sense prendre mal. Per sort sempre he anat fent alguna cosa per mantenir-me mínimament en forma. El futbol no l'he deixat mai, però l'he anat espaiant i he notat que cada cop em costa més. Em resisteixo a deixar-lo del tot, perquè m'ho passo molt bé, però algun dia ho hauré de fer. El gimnàs si que l'he deixat del tot. Durant un parell d'anys hi vaig anar amb en David i la veritat és que m'anava molt bé, però feia una mandra !! Així doncs he tornat a pedalejar i de moment estic força content perquè he sortit gairebé cada dia des de fa dues setmanes i a part d'algun problema amb els abductors, veig que progresso bastant de pressa. Espero posar-me a punt en cosa de tres mesos i poder fer sortides llargues que em permetin disfrutar del tot de la meva Bici nova. És clar que llavors ja en necessitaré una de millor...